Icon For Arrow-up

شرکت طراحی و ساخت تابلو برق

ما خدمات مهندسی را در زمینه طراحی، نقشه کشی، مونتاژ و پیاده سازی انواع تابلو برق ها را انجام می دهیم.

دامنه کار ما با کمک به شما در تعیین نیازهای اتوماسیون کارخانه شروع می شود و تا اجرای موفقیت آمیز پروژه با شما باقی می ماند. در طول مسیر، ما معماری سیستم و اجزای سخت افزاری بهینه را انتخاب می کنیم. ما می‌توانیم یک پشتیبانی تخصصی برای تلاش‌های خودتان انجام دهیم. دامنه تجربه ما شامل موارد زیر است، اما محدود به آن نیست: تابلو چنج آور دیزل ژنراتور(دستی و اتوماتیک) - تابلو توزیع (اصلی و سالن) - تابلو بانک خازنی - تابلو اینورتور - تابلو CNC - تابلو PLC - تابلو

مشاوره، طراحی و محاسبه، نقشه کشی، ساخت اسکلت تابلو،

مشاوره رایگان

این تیم با سابقه ۴۰ ساله در زمینه برق صنعتی آماده هرگونه مشاوره فنی در تمام زمینه های برق صنعتی میباشد. مشاوره ما به شما میتواند به صورت حضوری یا تلفنی انجام گیرد و در قبال مشاوره هیچ وجهی دریافت نمیشود.

طراحی و محاسبه

مدارات برق صنعتی در یک واحد تولیدی صنعتی بسیار مهم بوده و در صورت عدم طراحی استاندارد و محاسبه نادرست مدارات میتوان خازنهای زیادی را در خط تولید ایجاد کند.
در این جا ما ادعا میکنیم که از پس محاسبه و طراحی هر نوع برق صنعتی چه مدارات قدرت و فرمان باشد بر آمده و در این رابطه ضمانت طراحی و محاسبه می دهیم. در این رابطه میتوان به بعضی از تابلوهای برق صنعتی از جمله تابلوهای قدرت جنج ور، بانک خازنی، توزیع سالنها، کمپرسورهای آمونیاکی و فریونی و تابلوهای قدرت و فرمان ماشین آلات صنعتی، تاسیسات حرارتی و ... اشاره کرد.

نقشه کشی

پس از طراحی باید به خاطر آرشیو کردن نقشه ها، نقشه را ترسیم و نگهداری کرده و حتی در زمان تعمیرات از آن نقشه استفاده کرد در این رابطه تیم ما با کمک نرم افزار EPLAN استاندارد ترسیم نقشه برق صنعتی تولید و بصورت کاتالوگ یا فلش مموری تحویل داده میشود. در ضمن این نقشه بصورت استاندارد اروپایی و قابل خواندن برای کلیه مهندسین میباشد.

ساخت اسکلت تابلو (بدنه تابلو)

ساخت سلول های تابلو برق باید در کارگاههای مخصصوص ساخت تابلو برق فشار قوی و فشار ضعیف ساخته شوند چون شخص سازنده تابلو باید از خیلی از قطعات برقی که باید نصب شود مطلع باشد (کارگاههای ساخت کابینت فلزی نمیتوانند بسازند)

برای ساخت تابلو ابتدا ابعاد را کاملا محاسبه میکنیم و طبق یک نقشه استاندارد به کارگاه تابلو سازی تحویل میدهیم و تابلو و سینی های آن را تحویل میگیریم. در ضمن رنگ این تابلو ها رنگ استاتیکی میباشد که برای دوام و زیبایی بیشتر از این نوع استفاده میکنیم. همچنین ورق تابلو ها میتواند سه نوع استیل - ورق سیاه - ورق گالوانیزه میباشد.

مونتاژ تابلو برق صنعتی

اصولا مونتاژ هر مداری بسیار حساس و پر اهمیت میباشد چرا که تمامی زحمات طراحی و مخارج خرید قطعات میتواند در این مرحله مفید یا غیر مفید باشد. تیم مونتاژ کار باید از سابقه کار زیاد و داشتن علم و دانش برق صنعتی و با حساسیت بالا عمل کنند در ضمن برای مونتاژ یک تابلوی استاندارد باید ابزار آلات استاندارد استفاده کرد. خوشبختانه تیم ما به تجربه ۴۰ ساله در این زمینه میتواند مونتاژ استاندارد تحویل دهد و برای هر یک از مونتاژ ضمانت یک ساله تعهد میدهد.

نصب و راه اندازی تابلو برق صنعتی

بعد از پایان مونتاژ به مرحله نصب و راه اندازی میرسد در این مرحله حساسیت کار نسبتا بالاست چرا که در سهل انگاری در نصب، راه اندازی درستی نخواهید داشت که در این رابطه باید از شخص با تجربه استفاده شود وگرنه تمامی زحمات و مخارج از طراحی تا مونتاژ از بین میرود. در این رابطه باید از ابزار آلات حرفه ای استفاده کرد.

تعمیر و نگهداری تابلو برق صنعتی

تابلوهای برق برای اینکه طول عمر بیشتری داشته باشند نیاز به تعمیر و نگهداری حرفه ای دارند که این کار توسط تیم با تجربه ما امکان پذیر است باید با برنامه ریزی ماهانه یا سالانه برای جلوگیری از هر نوع خسارت جلوگیری کرد.
این کار باید به صورت چک لیست انجام شود. تیم ما در صورت قراردادهای هفتگی یا ماهانه، مجموعه تابلوهای برق شما را ضمانت میکند.

پروژه های طراحی و راه اندازی برق کارخانه

تمامی این پروژه ها طی ۴۰ سال انجام شده است.

شرکت لبنی کاله
شرکت لبنی دوشه هراز
شرکت دکمه سازی پلک دریا
شرکت لیوان سازی و چاپ لبنی کاله
شرکت نشاط (مایع شوینده)
شرکت میلان گاز
شرکت داریو لبنی یزد
شرکت دوشه پلاست
شرکت دستمال کاغذی تینا
(تولید کننده اجاق گاز) شرکت والا صنعت گاز
شرکت ریسندگی و بافندگی لی نار
شرکت مداد سازی کاغذی آمل
شرکت آمل تکنیک
شرکت ماشین سازی هاشمی
شرکت لبنی زاگو آمل
شرکت ماشین ران نوشهر
ده ها شرکت تولیدی مواد پلاستیک و ...

نمونه کار های تابلو برق صنعتی

کلیه پروژه ها توسط این تیم ساخته و مدیریت شده است.

سوالات متداول

کلیه تابلو های فشار ضعیف، تابلوهای فرمان و ماشین آلات را از صفر تا صد انجام میدهیم.

کلیه تابلوهای مونتاژ شده از این تیم دارای نقشه فنی برق می باشد که با کامپیوتر و نرم افزار EPLAN تهیه شده است که آن را همراه با تابلو تحویل میدهیم. در ضمن نقشه دارای شماره سیم های مدار می باشد.

تابلوهای ساخته شده این تیم از لحاظ طراحی، محاسبه و مونتاژ به مدت ۵ سال و از لحاظ قطعات چون خریداری میشود شامل گارانتی این مجموعه نمیشود (البته خرابی برند قطعات اشنایدر در حد صفر است)

6 پاسخ به “تابلو قدرت و فرمان سه کمپرسور آمونیاکی”

  1. حسین زاده گفت:

    سلام میخواستم بدونم برای خروجی PLC ترانزیستوری از چه رله هایی استفاده کنم؟

    • admin گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای اینکه از خروجی ترانزیستورهای داخل PLC جریان کمتری بکشیم باید از رله هایی که با همان ولتاژ کار PLC و امپدانس بالا که دارای اهم زیادتری میباشند استفاده کنیم که در نتیجه جریان کمتری از PLC می طلبد. این رله باید کوچک ولی با برند معروف در تابلوهای فرمان PLC استفاده شود.

  2. عباسی راد گفت:

    اگر تیغه رله های داخل PLC را با ولتاژهای AC 220 ولت عبور دهیم مشکلی پیش میاید؟

    • admin گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله رله های داخل PLC بسیار کوچک هستند و از نوع مینیاتوری میباشند زمانی که جریان AC از تیغه آنها عبور میکند یک قوس الکتریکی در دو سر تیغه ایجاد میشود (مخصوصا در زمان قطع تیغه) این قوس الکتریکی میتواند در مدار اختلال ایجاد کند که شاید به نظر میرسد که برنامه PLC دچار مشکل شده است بنابراین حتما با کمترین ولتاژ DC در مدرارات PLC و خروجی آن استفاده شود.

  3. سوران گفت:

    سلام وعرض ادب وارزوی عمری طولانی برای شما

    نبود اساتیدی همچون شما درراس امور تنها دلیل تاریکی وظلماتی است که به ان گرفتاریم.
    پایدار باشیدوبرقرار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات دیگر

طراحی سایت وب گستر آذین